Sivut

lauantai 14. helmikuuta 2015

Mä olen lysähtänyt!!!

Hirveetä kun ei enää jaksa samalla tavalla kuin ennen! Siis ratsastaa! Tää tauko teki joo päälle tosi hyvää, mutta kroppa ei todellakaan ole ihan samalla tasolla enää.

Ihan vinoks on mennyt koko homma. Vasen kylki reistaa ja lerputtaa miten sattuu ja oikea lapa ja sitä kautta käsi elää ihan omaa elämää taas. Ei senkään takia tee nyt mieli ratsastaa kun pelkään että kohta se poni on taas ihan jumissa kun olen itse niin toispuoleinen. 

Nyt on jumpattu!

Mutta kuulkaa. Mä olen keksinyt ratkaisun! Alan tehdä ratsastusta tukevaa harjoittelua kotona! Vanhvistan kylkiä ja keskivartalon kannatusta, sekä keskityn omaan suoruuteen! Minä en silloin siis vaikuta poniin negatiivisesti ja poni kiittää kun sen ei tarvitse hoiperrella mun alla ainakaan niin paljon kuin nyt.

Nyt on kerran jumppailtu. Sekin auttoi! Tänään nimittäin ponin juoksuttamisen jälkeen rohkaisin mieleni ja päätin olla suora ratsastaja. Hassu juttu, mutta olipa pikkasen helpompi taas istuskella. Kun jaksoin taas ihan itse kannatella itseni niin kappas kummaa niin jaksoi ponikin. 

Koska kukaan ei ollut mun suuria ahaa-elämyksiä tallentamassa hienolla kameralla, niin laitoin kännykän aitaa vasten ja otin videota. Se muuten toimi ihan hyvin. Muillekin yksinäisille ratsastajille vinkkinä. ;)

Kuvien laatu ei siis päätä huimaa tänään, mutta parempi jotain mössöä kuin ei yhtään mitään.

Vasem kierros on paha kierros. Tänään ei ihan niin paha. Oikea käsi on suht nätisti.


Kädethän on ihan nätisti mutta kylki ei vielä ihan jaksanut olla kaarteessa mukana.


Noi kädet on taas hyvin!? Mitä ihmettä??




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti