Sivut

keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Hyppäriii!

Pompoti pom!

Olipa jännää taas. Maisu oli ihan liekeissä esteillä. Mä en ihan niin liekeissä, mutta selvittiin. On niin hassua, kun toi Poni lähtee välillä viemään! :D

Kun kerran hypätään, niin hypätään kunnolla!

Ei se nyt ihan keskelle menny.



Oikeestaan tapahtui jopa sellainen tän kesän itsensä ylitys, kun hyppäsin jopa KOLME estettä peräkkäin. Olin ihan varma, että en saa ohjattua ponia ikinä kolmannelle, mutta menipäs yllättävän helposti. Saatiin me palautetta siitä, että vähän turhan jyrkästi kaarrettiin, jonka jälkeen korjasin tilanteen ja tein ihan kunnollisen tien. Kerrankin.


Oon nyt huomannut jokaisella kerralla kun ollaan hypätty, että oon ihan tosi jäykkä. Mua siis taitaa jännittää. Pelkään että kaadutaan taas (joo näin pääsi tossa yks päivä käymään, ihan oma moka) tai muuten vaan törmätään esteeseen tai jotain. Nopean itsepohdiskelun jälkeen tulin siihen tulokseen, että pitäisi hypätä tai tehdä edes jotain puomityöskentelyä silloin tällöin. 

Ja sitten mitä ponin liikkumiseen tulee, niin jäi edelleen vähän etupainoiseksi kauhomiseksi. Osittain myös siksi, että en osaa vielä ratsastaa esteiden välissä. Pitäisi miettiä vähemmän estettä ja enemmän ratsastusta. Ja saada poni kunnolla avuille, vaikka intoa on kuin ilmapallossa.


Kattokaa sen ilmettä! <3

Suuret kiitokset kentänlaidalla kuvannelle Siljalle!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti