Sivut

maanantai 12. toukokuuta 2014

Voi kun se on niin taitava!

Jotenkin mä olen ihan älyttömän tyytyväinen tohon poniin! <3 

Nyt en ole vähään aikaan kirjoitellutkaan, kun taas on oltu niin epäjännän äärellä, mutta tänään kun jotain ihan oikeasti jännää pitkästä aikaa tapahtui, niin johan tekee mieli kirjoitella! :D

Mutta niin, ratsuttaja Laura Loiva, jonka valmennuksissa olen ennenkin käynyt, kävi tänään jumppaamassa Maisua. Odotin tätä NIIN innolla! En voi käsittää, miten jollain on sellainen kyky, että saa jokaisesta hevosesta ja myös ratsastajasta ne parhaat puolet esille.


Oon vaan niin kiitollinen ja etuoikeutettu <3


Oon ollut ehkä taas pienen hetken vähän alakuloinen ja epävarma itsestäni ja ratastuksestani. Nyt taas uutta intoa puhkuen odottelen sitä, että pääsen ratsastelemaan. Ja kun tiedän sen niin hyvin, että omalla asenteella on ihan älyttömän paljon merkitystä. Onneksi Laura on myös tuollainen psyykkinen valmentaja.














Iskettiin mut sitten tietysti myös selkään. En ollut ihan varautunut siihen, mutta suoraan sanoen kyllä kutkutti Lauran jälkeen kokeilla miltä poni tuntuu. Oli se kyllä ihanan kevyt ja taipuisampi edestä. Pitää tehdä oikeesti paljon töitä käsien kanssa, että sais ne vähän nopeemmiks. 



Tehtiin avoja ja väistöjä Lauran avustuksella. Men kyllä aika kivasti.



Mun kuulemma pitää opetella vähän sotilaallisemmaks tuolla selässä. :) Kyljet kyljet. 


On se hieno eläin <3 Ja upean mallinen kaula!



 Lopuksi Laura halusi kokeilla minä selässä piaffea! Oonkin vähän miettinyt, että kun Maisu sitä välillä itse tarjoaa niin se varmaan oppisi sen aika näppärästi. No siis mehän saatii muutamia askelia jo aika hienosti! Ihan mahtavaa :D Mitä kaikkea meistä voi vielä tullakaan?

Vain taivas on rajana kun itse uskoo ja on oikeita ihmisiä ympärillä.


2 kommenttia:

  1. Varmasti mahtavaa! Tuli ihan innostunu tunne itsellekin kun tätä luki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kommentista! Hyvä jos voi jakaa tätä innostusta! :)

      Poista