Sivut

maanantai 13. tammikuuta 2014

Rakkaus

Maisu <3

Nyt tänään tulee toinen päivitys heti putkeen.

Kyllä oli tunteita nostattavaa, kun taas pääsi yli puolen vuoden tauon jälkeen ihana Maisun selkään! Täältä voi lukea mun ja Maisun yhteisestä matkasta enemmän :)

Vähän oli sellainen olo, ku olisi kotiin palannut. Tämän ponin kanssa ei ole ikinä tarvinnut jännittää. Ihana varma Maippe. 

Noniin, lässyn lää. :D

Aamupäivällä on kiva ratsastaa, kun näkeekin jotain. Ja tänään vielä paistoi aurinko! 

Alkutunnista jo otettiin jalustimet pois ja ruvettiin keventämään. Kyllä teki hyvää takareisilihaksille, eli vähän niinku takapuolelle. Oli pakko vielä etsiä se lihas mitä tuli käytettyä, ja oliko se varmasti oikea, niin juu, "gluteal group muscles" hoitaa takapuolen nostamisen penkistä. Voin kertoa, että olin tunnin jälkeen hapoilla. (ja huomenna ei kävellä)

Sitten reenattiin sitä oikeaoppista asettamista sillä pehmeällä kädellä. Toiselle puolelle asetukset meni tosi hyvin ja Maisu myötäsikin mulle tosi kivasti, mutta toiseen suuntaan ei.

Saan Maisun lainaan uuteen Vaurion valkkuun ensi perjantaille. Jee! Toivottavasti on hyvä sää, ja joku jaksaa kuvailla :)

Kerron keskiviikon tunnin jälkeen lisää, että miten menee!







NAAMA!

Kävin nyt viimein ostamassa sen uuden kypärän Hippodomesta! Ja siis oikeesti, koristelin sen ite noilla kirpparilta löydetyillä pirun timanteilla! :D Kai mä oon vähä välineurheilija... 

*BlinG BlinG* ja Fedja




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti