Sivut

tiistai 10. kesäkuuta 2014

Pyörössä part. 2

Poni on niin ihana. Tuli liikututtua lähes kyyneliin asti, kun harjoiteltiin yhteiselämää myös maastakäsin. Maisu alkoi toimia jo tosi pienestä paineesta! 

Tein ensin köyden kanssa juttuja, jotta sain sen herkistettyä paremmin ohjeille. Pyysin sen seisomaan etujaloilla lavan päällä ja kovasti yritin saada sen seisomaan kaikilla jaloilla, mutta ponin mielestä lava oli liian pieni, eikä se hirveän mielellään sovitellut kaikkia jalkojaan siihen. Sain sen kuitenkin lähettämällä aika kivasti kulkemaan sen yli :) hihii. Hauskaa vaihtelua! 

Tää oli tosissaan meidän toinen kerta pyörössä, eikä ilmeisesti kukaan muukaan ole niitä Maisun kanssa nyt treenannut. Eli näin se nyt sitten sujui.


Olin niin ihmeissäni kyllä. huhhuh.

Aikaisemmin oli tosi paljon vaikeuksia saada nosto laukkaan ravista ja ylipäätään koko poni kiinnostumaan mun olemassaolosta. Kuvittelin jotenkin, että meillä menee ihan ok, mutta nyt kun huomasi miten paljon paremmin voi mennä, niin tajuaa, ettei ponia ole kiinnostanut piirun vertaa, että mitä mä yritän huutaa tai maiskutella. Eipä tarvinnut tehdä nyt mitään niistä.

Ja noi suunnan muutokset sais vielä tapahtua niin, että poni kääntää etuosan, eikä takaosaa. Kyse oli nyt mun omasta virheestä.

Seuraavalla kerralla harjotellaan sitä, että ohjaan ponia tosta lavan päältä. Katotaan saanko oman kehonkielen niin selkeäksi, että onnistuu ;)


2 kommenttia:

  1. Ihanaa yhteistyötä, poni selvästi luottaa suhun! :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä niin ihmeissäni itsekin! Kiva kuulla, että näyttääkin yhtä kivalta kuin tuntui :) kiitos <3

      Poista